ΟΦΕΛΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Στο Σεμινάριο Homo Happiens θα μάθεις:

  • Πώς να επεκτείνεις το επαγγελματικό σου δίκτυο
  • Πώς να δημιουργείς ωφέλιμες συστάσεις
  • Πώς να ελέγχεις καλύτερα την ανάπτυξη της επιχείρησής σου
  • Πώς να θέτεις τους κατάλληλους στόχους
  • Πώς να εναρμονίσεις την προσωπική σου ευτυχία και την επαγγελματική σου επιτυχία

ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Ενότητα 1: Επαγγελματισμός μέσα από το σύστημα αξιών μου (Αξιοπιστία)

Στην ενότητα αυτή θα συνδέσουμε τις προσωπικές μας αξίες και αρχές με την επαγγελματική μας αξιοπιστία.

  • Εισαγωγή
  • Η αξία και το σύστημα αξιών - workshop
  • Τι με καθιστά αξιόπιστο
  • Πως μπορώ να το αξιοποιήσω στην αγορά
  • Τι βλάπτει την αξιοπιστία μου – Κίνδυνοι

Ενότητα 2: Σωστή επαγγελματική στοχοθέτηση – Όραμα

Στην ενότητα αυτή θα μάθουμε τις πιο διάσημες μεθόδους στοχοθέτησης και το πώς θα τις αξιοποιούμε.

  • Όραμα: ορισμός - αξιοποίηση
  • Κριτήρια επιλογής στόχου
  • Η Θεωρία καθορισμού στόχων
  • Μοντέλα στοχοθέτησης
  • Ποια μέσα είναι κατάλληλα για την επίτευξη του στόχου

Ενότητα 3: Η αξία και η δημιουργία Δικτύων Συστάσεων

Στην ενότητα αυτή θα κατανοήσουμε την έννοια του δικτύου και την μεγάλη σημασία που έχει ως πεδίο ανάπτυξης του πελατολογίου μας

  • Σε τι συνίσταται ένα επαγγελματικό δίκτυο
  • Πως μπορώ να δημιουργήσω ένα δίκτυο
  • Με ποιους τρόπους μπορώ να αξιοποιήσω ένα δίκτυο
  • Πως διατηρείται ένα δίκτυο

Ενότητα 4: Συστάσεις – καλλιέργεια και απόδοση

Στην ενότητα αυτή θα αναλύσουμε την έννοια της σύστασης, τον τρόπο που μπορούμε να τις καλλιεργήσουμε και πως μπορούμε να αναπτύξουμε μεθοδικά την εργασίας μας μέσα από την μέθοδο αυτή.

  • Τι αποτελεί μια επαγγελματική σύσταση
  • Τρόποι δημιουργίας μιας αποτελεσματικής σύστασης
  • Σύσταση από στρατηγικές επαφές
  • Ενεργητικές και «παθητικές» συστάσεις

Ενότητα 5: Μάρκετινγκ μέσω συστάσεων -τεχνικές ορατότητας

Στην ενότητα αυτή θα αναλύσουμε την έννοια της επαγγελματική μας ορατότητας, τον προσδιορισμού του ιδανικού πελάτη και το πώς θα παρουσιάζουμε τον εαυτό μας ή την επιχείρησή μας.

  • Ορισμός του μάρκετινγκ μέσω συστάσεων
  • Ορισμός “ορατότητας”
  • Τρόποι επίτευξης
  • Ιδανικός Πελάτης
  • Τι χρειάζεται να αποφεύγουμε

Ενότητα 6: Η ικανότητα της επικοινωνίας στον εργασιακό χώρο

Στην ενότητα αυτή θα μιλήσουμε για τα οφέλη της επικοινωνία εντός και εκτός του εργασιακού μας χώρου. Θα προσεγγίσουμε την επικοινωνία ως δεξιότητα και θα αναλύσουμε τρόπους βελτίωσης αλλά και αποφυγής

  • Η αξία της επικοινωνίας στην επιχείρηση
  • Εργαλεία επικοινωνίας - Παραδείγματα προς αποφυγή
  • Το θάρρος της σύγκρουσης και τα οφέλη της

Ενότητα 7: Σύνθεση

Στην ενότητα αυτή θα φύγουμε από την αμιγώς επαγγελματική προσέγγιση της επιτυχίας και θα αναλύσουμε την προσωπική ευτυχία και τους νόμους που την διέπουν και την επηρεάζουν.

  • Ευημερία και Πνευματικότητα
  • Αυτογνωσία/Προσωπικές αξίες/αρχές/αρετές
  • Η Επιβεβαιωμένη Προσωπικότητα
  • Ευτυχία και Επιτυχία
  • Νόμοι της Ζωής
  • Το Φιλοσοφικό φίλτρο

Newsletter

Newsletter

Εγγραφείτε στο Newsletter μας!

Μείνετε σε επαφή, μάθετε τα νέα μας και ενημερωθείτε εγκαίρως για τους επόμενους κύκλους σεμιναρίων.

Εγγραφή
Παρακαλώ εισάγετε μια έγκυρη διεύθυνση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας!
Παρακαλώ διαβάστε και αποδεχτείτε τους όρους χρήσης και την πολιτική απορρήτου
Η εγγραφή σας ολοκληρώθηκε με επιτυχία!